Skladnik: zioła toskańskie

Papryka faszerowana kaszą jaglaną i kurczakiem (fit)

Papryka faszerowana kaszą jaglaną i kurczakiem (fit)

Papryka faszerowana kaszą jaglaną i kurczakiemMamy sezon “paprykowy”! Papryka jest smaczniejsza, łatwo dostępna i tania. Czerwona zawiera najwięcej beta karotenu i witaminy C spośród wszystkich rodzajów papryk. Ma też najwięcej wartości odżywczych ale też najwyższą wartość energetyczną. Zielona zawiera sporo kwasu foliowego, niezbędnego dla kobiet w ciąży. Jest też najmniej kaloryczna. W żółtej i pomarańczowej papryce znajduje się sporo luteiny, która poprawia wzrok i wzmacnia oczy. Bez względu na to, jaki rodzaj papryki preferujesz, warto wprowadzić ją na stałe do codziennego jadłospisu. Ja najbardziej lubię czerwoną! Dzisiejsza moja propozycja to papryka faszerowana kaszą jaglaną i kurczakiem. Doskonała na lekki obiad czy kolację (w 100g ok. 74kcal , tłuszcz 2,21g, węglowodany 7,44g, białko 5,55g). Koniecznie wypróbuj również paprykę w wersji wegetariańskiej – faszerowaną ryżem i soczewicą! Przepis znajdziesz tutaj.

Read More Read More